آسیب دیدگی شدید قهرمان اندیمشکی کشتی فرنگی جهان در نزاع خونین-راهبرد معاصر

آسیب دیدگی شدید قهرمان اندیمشکی کشتی فرنگی جهان در نزاع خونین

قهرمان وزن ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی جوانان از ناحیه چشم و بینی دچار آسیب دیدگی شدید شد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 14
کد خبر: ۲۵۷۲۴۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ علیرضا عبدولی چندی پیش در پیکار‌های جوانان جهان توانسته بود مدال طلای وزن ۷۷ کیلوگرم در کشتی فرنگی را برای کشورمان بدست آورد.

عبدولی شامگاه روز گذشته در نزاعی در اهواز که قصد میانجی‌گری داشت با چاقو به شدت از ناحیه قرنیه چشم و بینی دچار آسیب دیدگی شدید شد. در حال حاضر برای مداوای بیشتر از اهواز به تهران منتقل خواهد شد تا روند درمانی خود را طی کند.

علیرضا برادر کوچکتر سعید عبدولی قهرمان جهان و عنوان‌دار المپیک است که قرار بود آبان ماه امسال در مسابقات جهانی زیر ۲۳ سال در کشور آلبانی روی تشک برود و به طور قطع این آسیب دیدگی او را از این رقابت‌ها دور خواهد کرد.

تیم کشتی فرنگی جوانان با کسب ۴ طلا، یک نقره و یک برنز بعنوان قهرمانی رقابت‌های جهانی در کشور اسپانیا دست یافت. این پیکار‌ها روز‌های ۱۲ تا ۱۴ شهریورماه در شهر پونته ودرا اسپانیا برگزار شد و در پایان تیم ایران توسط علی احمدی‌وفا در وزن ۵۵ کیلوگرم، محمدمهدی غلامپور در وزن ۶۰ کیلوگرم، احمدرضا محسن‌نژاد در وزن ۶۷ کیلوگرم، علیرضا عبدولی در وزن ۷۷ کیلوگرم به مدال طلا، ابوالفضل فتحی تزنگی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال نقره و عرفان جرکنی در وزن ۶۳ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

در رده‌بندی تیمی، ایران با ۱۴۷ امتیاز بعنوان قهرمانی دست یافت و قزاقستان با ۱۰۰ و ترکیه با ۹۸ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند. با این قهرمانی تیم ایران پنجمین قهرمانی خود را با حمید باوفا بعنوان سرمربی بدست آورد. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده